Sunday, February 8, 2009

Tgh Mlm

Ha sempat pon aku menaip untk seketika.. Mcm da lame xde bcite sbb xde ape2 yg nk dcitekn. Ade je bende yg aku xsuke jd tp xpelah biar jelah. Td aku bru je blek dr sabak bernam temankn seorang yg dpnggl shbt. Duduk terbangak2 kt sne dr tghari smpi senja. Haih memg bosan pon xde ape2 yg best. Tp best sbb dpt tmnkn seorang shbt. Smpt jgk lah melakukan aksi2 lucah dgn die td hahaha.. Haih gle la cemas2 hmpr2 dkejar oleh org xdkenali. Nasib naek brjaye meloloskn diri yey!!

Wei kau pkr aku diam je aku suke kau ke?? Kau silap besar lah makin ari makin benci pulak perasaan aku trhadap kau. Perasaan ttg?? Mse dlu2 2 mgkn xde ape2 tp skrg enthlh. Kau mcm2 bagus ek. Taniah2 eh nk tepuk tgn bpe kali ek?? Alamak mcm ni lah yg aku xsuke. Kecoh2 pulak kn.

No comments: