Wednesday, December 17, 2008

Dia

Dia layan aku dengan baik skali dulu
Dia pandai ambik ati aku
Dia pandai jage aku
Dia da berubah
Dia pergi dgn tibe2 dgn alasan lebih sygkn org lain
Dia da pergi jauh mengejar kebahagian yg dicari2
Walaupun aku syg dia tp aku xdpt nk brsame dia xdpt jage dia
Tp kini dia kembali tp bkn dia
Dia yg lain
Dia yg berbeza
Mgkn kah ini takdir? ini yg kite sme2 xtau
Dia wt aku rase hepi
Dia wt aku rase tertarik
Dia wt aku rase bersemangat
Dia yg mengembalikn kegembiraan dlm idup ini
Dia sungguh bermakna
Dia sgt2 baik yg pasti aku percaye dia ikhlas
Dia tmpt aku brcerita tmpt aku mngadu
Aku hrp dia yg terbaik
Aku sgt2 selesa dgn kehadiran dia
Aku tau walaupun masih trlalu awl tp aku suke dn syg kt die
Alangkah bagus nye jika aku dpt brsame dia
Menemani hidup dia dn mnjage die dgn sebaiknye
Mengejar impian yg dpanggl kebahagian
Tp itu sume suda pasti jauh panggang dari api
Aku sgt malu dgn dia
Aku sgt takut dgn dugaan
Dugaan yg mgkn dia akn pergi jgk
Tp xpe aku sgt brterima kasih kt dia

aku hrpkn ialah dia. dia yg sejati sntiasa ade d'ati masing2 :)

2 comments:

nur atiqah said...

wahhh.

byk sgt perkataan dia laa.
hehe.

abc said...

xpe aku phm kauu weyy ,
cdey lak aku .
huwaaa !